Summa Cum Laude Festival Wenen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Het Britten Jeugd Strijkorkest - WaarBenJij.nu Summa Cum Laude Festival Wenen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Het Britten Jeugd Strijkorkest - WaarBenJij.nu

Summa Cum Laude Festival Wenen

Door: Britten Jeugd Strijkorkest

Blijf op de hoogte en volg Het Britten

26 Juni 2014 | Nederland, Zwolle

Dit jaar gaat het Britten Jeugd Strijkorkest op tournee naar Wenen, Praag en Dresden.

We zijn uitgenodigd door het Summa Cum Laude, International Youth Music Festival Vienna. Dit is Oostenrijks grootste internationale jeugd muziekfestival voor koren, orkesten en symfonische bands.
Meer dan 1.300 jonge muzikanten uit 16 landen en 5 continenten geven gedurende 4 dagen een aantal concerten in en om Wenen. Kijk voor meer informatie op www.sclfestival.org.

Het Britten Jeugd Strijkorkest zal het volgende programma spelen tijdens de tournee:

W.A. Mozart - Divertimento no.2, deel 2 & 3

Zondag 6 Juli : 14u35, Juryconcert, Musikverein Wenen
Zondag 6 Juli : 19u30, Pfarrkirche in Fels am Wargram
Woensdag 9 Juli : 19u00, Korunni Kapel in Praag
Donderdag 10 Juli : 19u00, Joodse gemeente in Dresden

We zullen elke dag verslag doen en houden u op de hoogte van onze tournee. Indien gewenst kunt u kiezen om een automatische update te krijgen zodra we ons verslag hebben aangevuld.

Britten Jeugd Strijkorkest

• 04 Juli 2014 - 21:28

Margreeth Hartman:

Check Henri Bloem Zwolle Facebook

• 06 Juli 2014 - 19:37

Menno Verschoor:

Wij zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen.....jullie reisverslag is echter nog leeg, vast te druk met jullie programma. We zijn heel benieuwd hoe het jury-optreden is gegaan vandaag. Groeten en veel plezier daar!
    De thuisblijvers....Menno, Lisette, Luna en Indi.

• 06 Juli 2014 - 21:58

Eva En Quirijn:

Wij zijn ook erg benieuwd naar jullie ervaringen, avonturen en successen.
    We lezen het graag en bekijken de foto's!
    Eva en Quirijn

• 06 Juli 2014 - 22:35

Johan Hardholt:

Helaas nog niets op deze site gezien maar dat geeft niets als jullie een geweldige tijd hebben en mooie ervaringen. Veel plezier en ook heel veel succes
    Johan Hardholt

• 07 Juli 2014 - 11:10

Henny De Jong:

Lieve geweldige Britteners, wat en fantastisch nieuws om te horen dat jullie de EERSTE PRIJS hebben gewonnen in de categorie Strijkorkesten.
    Alle inzet is beloond!!!
    En dan nog dinsdagavond als beloning, tijdens het galaconcert een optreden in de gouden zaal van de Musikverein in Wenen. Heel bijzonder.
    Ik zal aan jullie denken!
    Lieve groeten Henny de Jong

Heel veel plezier met elkaar.

• 08 Juli 2014 - 14:48

Maarten Huiskamp:

O, wat is opa TROTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Heerlijk dat jullie samen zoveel mensen blij maken.

Het Britten

Het Britten Jeugd Strijkorkest (www.hetbritten.nl) biedt jonge talentvolle strijkers de kans hun muzikale talenten op niveau te ontwikkelen en alle facetten van het strijkorkest te leren kennen en eigen te maken. Ons motto daarbij is: kwaliteit, warmte, bezieling en plezier. Het orkest staat onder leiding van dirigent Loes Visser (www.loesvisser.nl).

Actief sinds 04 Juni 2011