Even een berichtje - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Het Britten Jeugd Strijkorkest - WaarBenJij.nu Even een berichtje - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Het Britten Jeugd Strijkorkest - WaarBenJij.nu

Even een berichtje

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Het Britten

06 Juli 2014 | Oostenrijk, Wenen

Beste mensen,
We zijn afgelopen vrijdag aangekomen in Wenen, vermoeid maar vol goede moed.
Het reisverslag is tot nog toe niet geschreven omdat het programma overvol zit en er geen internet toegang in het hotel beschikbaar is.

Ik kan helaas niet vertellen wat de groep allemaal gedaan heeft.
Wij zijn gisteren (zondag) bij het juryconcert aanwezig geweest. Het was heel bijzonder om in de gouden zaal van de Musikverein te mogen luisteren en genieten van ons eigen Britten Jeugd Strijkorkest.
Het korte dankwoord van de jury was zeer belovend. Ze waren erg enthousiast over de originele uitvoering van Mozart en de dynamiek in de andere stukken, erg klein waar dat moet en uitpakken waar het kan. (zeer professioneel spel).

• 07 Juli 2014 - 18:34

HP:

Leuke foto's. Dit smaakt naar meer!
    Gefeliciteerd met jullie 1e prijs.

Het Britten

Het Britten Jeugd Strijkorkest (www.hetbritten.nl) biedt jonge talentvolle strijkers de kans hun muzikale talenten op niveau te ontwikkelen en alle facetten van het strijkorkest te leren kennen en eigen te maken. Ons motto daarbij is: kwaliteit, warmte, bezieling en plezier. Het orkest staat onder leiding van dirigent Loes Visser (www.loesvisser.nl).

Actief sinds 04 Juni 2011