Bijzonder optreden in Fels am Wagram - Reisverslag uit Fels am Wagram, Oostenrijk van Het Britten Jeugd Strijkorkest - WaarBenJij.nu Bijzonder optreden in Fels am Wagram - Reisverslag uit Fels am Wagram, Oostenrijk van Het Britten Jeugd Strijkorkest - WaarBenJij.nu

Bijzonder optreden in Fels am Wagram

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Het Britten

06 Juli 2014 | Oostenrijk, Fels am Wagram

Gisteravond (zondag, 19u) opgetreden in de Pfarrkirche in Fels am Wagram. Een bijzondere locatie in een zeer gastvrij dorp. Het dorp ontvangt al 16 jaar lang gasten van het SCL festival voor een optreden. Het was de eerste keer in al die jaren dat een Nederlandse groep Fels aandeed.
Het 'podium' in de kerk was beperkt, slagwerkers stonden tot op het altaar en in het gangpad.
We hebben gespeeld: Mozart, Karayev, Haydn en de volledige Carmen suite.
Na 2!! toegiften werd het orkest uitvoerig bedankt en werden we uitgenodigd om met het publiek nog een hapje en drankje te nuttigen. Een ieder werd hierbij aangemoedigd om vooral met elkaar te praten.
Het waren overheerlijke hapjes en drankjes.
Tijdens dit samenzijn kwam de uitslag binnen van het juryconcert. Een 1e prijs is ons ten deel gevallen, het gejuich was oorverdovend.
Rond 23u is iedereen weer in de bus gestapt en zijn we, na te zijn uitgezwaaid, richting ons hotel vertrokken.

• 07 Juli 2014 - 14:28

Marieke Zomer:

Mooi hoor, die eerste prijs op het het juryconcert! Gefeliciteerd. Veel plezier en succes nog en tot vrijdag. Hartelijke groeten marieke

• 07 Juli 2014 - 16:08

Menno Verschoor:

Fijn om te lezen dat het goed gaat daar in Oostenrijk. Nog veel plezier.

• 07 Juli 2014 - 16:08

Evelien:

Hoi allemaal,
    Wauw, gefeliciteerd! De sfeer zit er volgens mij weer goed in. Nog veel succes en plezier gewenst.
    groet van Evelien

• 07 Juli 2014 - 16:41

Johan Hardholt:

Jullie zijn geweldig!!!! Gefeliciteerd Dit overtreft de verwachtingen. Geniet van dit mooie succes.
    Johan Hardholt

• 07 Juli 2014 - 17:51

Marthe:

Yesss! Ik vind het zo zuur dat ik er niet bij ben! Ik mis jullie! Heel veel plezier.

• 07 Juli 2014 - 20:58

Gerian:

Hey, super! Van harte gefeliciteerd met de eerste prijs! Heel goed gedaan met z'n allen! Hartelijke groet, Gerian

• 08 Juli 2014 - 00:21

Els Van Trigt:

Top top top!!! Van harte gefeliciteerd met dit geweldige succes! Ben reuze trots ;-)
    Heel veel plezier en succes nog! Muzikale groet, Els

• 08 Juli 2014 - 10:19

Eva En Quirijn:

Gefeliciteerd met jullie enorm succes! Trotser kunnen we niet zijn. Geniet met zijn allen en tot vrijdag! Eva en Quirijn

• 10 Juli 2014 - 00:03

Jitske:

wat een geweldig resultaat! heel erg gefeliciteerd! goed spelen is één, maar spelen voor een jury is toch een andere dimensie. Geweldig hoor! groet vanuit Heerde

Het Britten

Het Britten Jeugd Strijkorkest (www.hetbritten.nl) biedt jonge talentvolle strijkers de kans hun muzikale talenten op niveau te ontwikkelen en alle facetten van het strijkorkest te leren kennen en eigen te maken. Ons motto daarbij is: kwaliteit, warmte, bezieling en plezier. Het orkest staat onder leiding van dirigent Loes Visser (www.loesvisser.nl).

Actief sinds 04 Juni 2011