Het is bijna zover, we vertrekken... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Het Britten Jeugd Strijkorkest - WaarBenJij.nu Het is bijna zover, we vertrekken... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Het Britten Jeugd Strijkorkest - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover, we vertrekken...

Door: hetbritten

Blijf op de hoogte en volg Het Britten

09 Juni 2011 | Nederland, Zwolle

Nog twee nachtjes slapen en het is zover. De voorbereidingen voor de tournee zijn bijna gereed. We hebben er zin in!

Morgen worden koffers gepakt, muziek bij elkaar gezocht en er wordt nog even geoefend.

Vandaag waren de Celli bij elkaar voor een laatste groepsrepetitie. Loes vindt het goed gaan. Bravo Celli!

Onze Bassist belde dat zijn paspoort verlopen is. Gelukkig heeft hij een geldige ID kaart. Voor de EU en Zwitserland is dat voldoende.

Jitske is ondertussen druk bezig met het Tourneeboekje en ik zorg dat de Tourshirts op tijd af zijn.

Het is mooi geweest. Op naar Belfort.

HP Herwig

• 10 Juni 2011 - 09:04

Laura Admiraal:

Wij wensen jullie een goede reis en veel speelplezier. Doe Jenine de groeten....Wij volgen jullie op de voet natuurlijk.

Groeten Henk en Laura.

• 10 Juni 2011 - 16:41

Lotte& Marja:

Heel veel plezier, goede reis....en fantastische concerten toegewenst

• 10 Juni 2011 - 19:09

Elien:

Veeeeeeeeeel plezier!!!

Het Britten

Het Britten Jeugd Strijkorkest (www.hetbritten.nl) biedt jonge talentvolle strijkers de kans hun muzikale talenten op niveau te ontwikkelen en alle facetten van het strijkorkest te leren kennen en eigen te maken. Ons motto daarbij is: kwaliteit, warmte, bezieling en plezier. Het orkest staat onder leiding van dirigent Loes Visser (www.loesvisser.nl).

Actief sinds 04 Juni 2011